Scroll to top

Fitur 2018


Agència Catalana de Turisme

Gener de 2018

Estand

Briefing

L’Agència Catalana de Turisme llençava la seva nova campanya titulada “La ruta de l’atzar” . Una campanya basada en la història de dues noies que recullen a una estació de tren la llibreta de viatges per Catalunya que perd un músic de carrer. Atretes pel contingut, decideixen recórrer els mateixos indrets de Catalunya que ha visitat el músic.

L’encàrrec era, justament, reforçar aquesta nova campanya en l’estand que portaria a totes les fires, nacionals i internacionals, al llarg del 2018.

Concepte

Catalunya al Mapa

Concepte

La ruta de l’atzar

Basant-nos en la nova campanya de “La ruta de l’atzar” vam fer del llibret de viatge i de les seves rutes els grans protagonistes de l’estand per presentar i crear vincles amb cadascun dels territoris de la geografia catalana i presentar així, el millor de l’oferta turística vacacional de cadascun d’ells.

Un gran llibre de viatges dona la benvinguda als visitants i els convida a descobrir tot el que Catalunya pot oferir.

A partir d’aquest llibre, comencen les rutes per Catalunya amb aturades a cadascun dels territoris, espais d’exposició de cada co-expositor.

Un gran llibre de viatges dona la benvinguda als visitants i els convida a descobrir tot el que Catalunya pot oferir.

A partir d’aquest llibre, comencen les rutes per Catalunya amb aturades a cadascun dels territoris, espais d’exposició de cada co-expositor.

L’estand, que havia de ser el més obert possible al públic, presenta el millor de cada territori a perímetre, deixant a les zones de menys pas, els espais de reunions i magatzem.
L’estand disposa també d’un pati gastronòmic privat amb tot l’equipament necessari de cuina on es serveixen plats de la gastronomia catalana i es presenta formalment com un plaça en festa, cloenda també, del vídeo de la campanya.

Gràfic

Gràfic

El llibret del músic és un llibret molt personal. En ell va recopilant fotos, anotacions, dibuixos... com a record del viatge per Catalunya.
La gràfica de l’estand es treballa imitant tots aquests recursos d’scrapbooking per presentar el millor de cada racó: imatges que semblen agafades amb cinta adhesiva, notes escrites a mà, il·lustracions de llocs especials...

I per reforçar el concepte, s’utilitza la gràfica d’un mapa com a fons pels frisos i com a peces de gran format per marcar les rutes més interessants de cada territori.

Stand

Stand

La música és un dels elements importants de la campanya. A mida que avança la ruta per Catalunya, es van afegint instruments fins a tenir un final de festa a Girona on les protagonistes es troben amb el músic fent un concert informal i festiu.

Nosaltres hem volgut que els visitants a l’estand visquessin també una miqueta d’aquesta festa. Per això  es va preparar una zona de photocall amb Girona de fons i amb diversos instruments que la gent podia agafar i fer-se una fotografia de record del seu viatge per l’estand de Catalunya. Per animar a la gent, sonava en aquesta zona la música de l’espot.

Frisos

Frisos

Construcció

Construcció

Es treballa un projecte constructiu en el que es contempla un ús responsable dels materials utilitzats tant en el procés fabricació, com en el de muntatge i de desmuntatge.

El sistema constructiu es realitza bàsicament amb fusta, el material de construcció i decoració més ecològic i menys contaminant. Aquest material permet a, a més, que els diferents es puguin reutilitzar durant els diferents muntatges de l’estand que s’han de fer durant l’any.

Treballem a més amb empreses homologades que ens garanteixen el compromís amb les bones pràctiques mediambientals i la gestió sostenible dels boscos, així com la seva procedència i els seus processos i exigim que aquestes empreses tinguin la Certificació de “Cadena de Custodia” dels dos sistemes més reconeguts internacionalment de Certificació.

1600 m2 de fusta

Detalls de Fusteria

Detalls de Fusteria

Construcció del llibre

Construcció del llibre

Estand Case Study

Fitur 2018

Acció

Interiorisme, Disseny d'estand

  • Data

    Gener 16, 2018

  • Client

    Agència Catalana de Turisme

  • Fira:

    Fitur 2018

Compartir projecte